Bliv minikonfirmand i Grøndalskirken

Børn, der går i 3. klasse inviteres til at blive minikonfirmand i Grøndalskirken. Tilbuddet er for alle uanset religiøst tilhørsforhold eller livssyn i hjemmet, man behøver ikke være døbt, og det er gratis.

Det er et tilbud, hvor børnene lærer deres lokale kirke meget bedre at kende. De vil få lov til at gå på opdagelse i kirkerummet, komme op i tårnet, høre om hvordan et orgel fungerer og mange andre spændende ting.

Vi fortæller børnene bibelhistorier, synger sammen, leger, spiser og der er mulighed for at tale om alt muligt mellem himmel og jord.

Vi henter børnene på skolen, når de har fri. Undervisningen varer fra kl. 15.00-18.00, og foregår i Grøndalskirken.

TILMELDING & SPØRGSMÅL
Tilmelding til minikonfirmandforløbet sker ved henvendelse til kordegn Ursula Maegaard på telefon 38770315 eller mail uma@km.dk .
Spørgsmål til undervisningen kan rettes til sognepræst Ulla Toft på tlf. 30330737 - mail ut@km.dk eller Carina Gosmer Andersen på tlf. 40412948 - mail cga@km.dk