Babysalmesang i Grøndalskirken

Babysalmesang i Grøndalskirken. Et gratis tilbud til babyer og deres forældre

Babysalmesang er en musikalsk og åndelig stund, hvor vi i fællesskab med andre forældre synger salmer, årstidssange og børnesange for vores børn. Vi nyder kirkerummet og bruger sæbebobler, tøjdyr, farvede tørklæder og rasleæg, så børnene får stimuleret synssansen og motorikken og får grundlagt deres musikalske øre.

Bagefter hygger vi med en kop kaffe.

Vi mødes hver onsdag kl. 10.30 til 11.15

Det er gratis at deltage, og holdene er åbne, så man kan starte op løbende.
Meld dig til her – eller mød bare op!

Sæsonens første hold løber fra 7. august til 9. oktober – og der startes nye hold op efter efterårsferien.

Klik her for tilmelding

Holdene ledes af sanger og musikpædagog Monica Jakobsen

"At synge er en naturlig del af børns liv. Sang er helt eminent til at beskrive en stemningsverden og forløse vores følelser. Den musik, barnet hører i de første år, bliver ikke glemt. Det betyder, at de melodier, der så at sige synges ind med modermælken, vil ligge gemt i barnets erindring som noget trygt og godt, der senere i livet kan blive til glæde og trøst."