Babysalmesang i Grøndalskirken

Babysalmesang i Grøndalskirken. Et gratis tilbud til babyer og deres forældre

Babysalmesang er en musikalsk og åndelig stund, hvor vi i fællesskab med andre forældre synger salmer, årstidssange og børnesange for vores børn. Vi bruger sæbebobler, tøjdyr, farvede tørklæder og skinnende rasleæg, så børnene får stimuleret synssansen og motorikken og får grundlagt deres musikalske øre.

Vi danser også i kirkerummet og hygger med kaffe bagefter.

Vi starter de næste hold op onsdag den 3. april 2024 og fortsætter hver onsdag frem til sæsonens afslutning den 5. juni 2024.

Babyer fra 2-6 mdr. kl. 10.00 til 10.45

Babyer fra 7-12 mdr. kl. 11.00 til 11.45

Det er gratis at deltage, og holdene er åbne, så man kan melde sig til løbende.

Klik her for tilmelding

Holdene ledes af sanger og musikpædagog Monica Jakobsen

"At synge er en naturlig del af børns liv. Sang er helt eminent til at beskrive en stemningsverden og forløse vores følelser. Den musik, barnet hører i de første år, bliver ikke glemt. Det betyder, at de melodier, der så at sige synges ind med modermælken, vil ligge gemt i barnets erindring som noget trygt og godt, der senere i livet kan blive til glæde og trøst."